HV Omega

Wij zijn een kleine, gezellige handbalvereniging in Vianen met een jarenlange geschiedenis.

In het voorjaar en in het najaar spelen en trainen wij buiten op het veld bij Sportpark Blankensteijn en in de winter in de zaal van Sporthal Helsdingen.

Handbal is voor jong en oud. Niet bekend met handbal? Geen probleem. Iedereen is bij ons welkom om een balletje mee te gooien.

Wat is handbal?

Handbal is een snelle, spectaculaire teamsport waarin heel veel gebeurt. Door handbal te spelen, leer je bewegen, gooien en vangen. Je krijgt een goede conditie en een zeer snel reactievermogen. Alle spelers vallen aan en ook alle spelers verdedigen. De snelle overgangen van verdedigen naar aanvallen maken van handbal een super spannende sport om te spelen en naar te kijken.

Wil je meer weten over de spelregels? Neem een kijkje op de website van Het Nederlands Handbal Verbond via onderstaande link.

Het Bestuur van HV Omega wil er aan bijdragen dat onze leden met plezier kunnen handballen en zich verder kunnen ontwikkelen. Normen en waarden bij de beoefening van de handbalsport vinden wij belangrijk en daarom willen wij actief hieraan werken. Dit doen wij door het opstellen van gedragsregels waarbij het bestuur, de commissies en de trainers/coaches de gedragscode actief uitdragen. Vooral de trainers, coaches, begeleiders en ouders/verzorgers hebben een belangrijke verantwoordelijkheid en voorbeeldfunctie voor wat betreft het uitdragen en bewaken van gedragsregels. Bij overtreding van de regels kunnen sancties volgen welke door het bestuur worden opgelegd.

De gedragsregels van HV Omega vind je via de onderstaande knop.

Vragen over HV Omega kun je altijd sturen naar secretaris.omega@gmail.com.
De vragen worden dan aan de juiste persoon doorgestuurd. Je kunt iedereen natuurlijk ook rechtstreeks benaderen.

informatie,
aanmelding en teamindeling

Wedstrijdsecretaris

planning en wijzigingen